Συχνές Ερωτήσεις

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ – ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ:

 

Τι μπορώ να προμηθευτώ απο τα καταστηματά σας;

 

Στα καταστήματα μας μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα απο μια πλούσια συλλογή αντρικών, γυναικείων,παιδικών-βρεφικών αθλητικών παπουτσιών, αθλητικών ρούχων, αξεσουάρ, sportswear, sneakers αλλα και casual προϊόντων και να τα προμηθευτείτε στις καλύτερες τιμές της αγοράς.

 

 

Πόσες μέρες θα κάνω να παραλάβω την παραγγελία μου;

 

-Άν μας καλέσετε στο 210-7565585 (Φορμίωνος 50) ή στο 2107562085 (Φρύνης 22) επεξεργαζόμαστε και αποστέλλουμε την ίδια μέρα την παραγγελία σας. Άν βρισκεστε εντός Αττικής ή σε μεγάλες πόλεις παραλαμβάνετε την επόμενη εργάσιμη.
-Άν η παραγγελία σας είναι ηλεκτρονική λόγο σειράς προτεραιότητας η παραγγελία σας θα χρειαστεί 2-3 εργάσιμες  ημέρες  εως την παράδοση της.

 

 

 

Ποιό είναι το κόστος αποστολής;

  • Για παραλαβή απο τα καταστήματά μας,είναι δωρεάν.
  • Για παραγγελίες εως 50 ευρώ το κόστος αποστολής κυμαίνεται στα 6 ευρώ.
  • ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 50,00€

 

 

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου απο το κατάστημα;

 

Ναι φυσικά και μπορείτε να κάνετε την παραλαβή απο το φυσικό κατάστημα επικοινωνώντας μαζί μας στα τηλέφωνα που αναγράφονται παραπάνω για να επιβεβαιώσετε τη διαθεσιμότητα.

 

 

Πως μπορώ να ολοκληρώσω την παραγγελία μου;

 

Ο τρόπος είναι απλός. Διαλέξτε το  επιθυμητό προϊόν, επιλέξτε το μέγεθος που επιθυμείτε και πατήστε προσθήκη στο καλάθι.

 

 

 Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

 

Αφού πραγματοποιήσετε τη παραγγελία σας, θα λάβετε εντός μίας ώρας ένα mail
επιβεβαίωσης. Εάν δεν το λάβετε, επικοινωνήστε μαζί μας.

 

 

Ποιος θα μου παραδώσει την παραγγελία μου;

 

Ο συνεργάτης μας για αποστολές σε όλη την Ελλάδα είναι η ACS COURIER.

 

 

 

ΠΛΗΡΩΜΗ – ΤΙΜΕΣ:

 

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

 

Στο καταστημά μας μπορείτε να πραγματοποιήσετε τιτις αγορές σας με τους εξής τρόπους:

  • Με την πιστωτική σας κάρτα. Το κατάστημα μας συνεργάζεται με την τράπεζα EUROBANK όπου τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή.
  • Με αντικαταβολή. Αν δεν θέλετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα πληρώνετε απευθείας στο διανομέα κατά την παράδοση.
  • Ή μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό μας

Αριθμός Λογαριασμού  : 0026.0348.31.0200319830

Αριθμός Λογαριασμού IBAN : GR9102603480000310200319830

Δικαιούχοι Λογαριασμού : EVAGON ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

 

 

Οι τιμές στο φυσικό κατάστημα είναι ίδιες με το site;

 

Οι τιμές διαφέρουν μεταξύ των παραπάνω οπότε αν έχετε δει κάτι στη σελίδα μας μπορείτε να προχωρήσετε σε ηλεκτρονική παραγγελία πριν έρθετε και να επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα. Aν έχετε αμφιβολία για το νούμερο αλλαγή μπορεί να γίνει επιτόπου στο κατάστημα αρκεί να έχει προηγηθεί τηλέφωνο ηλεκτρονική παραγγελία. Για τη διαθεσιμότητα δεν έχετε παρά να μας καλέσετε στα τηλέφωνα που αναγράφονται παραπάνω.

 

 

Ποια είναι η πολιτική που ακολουθείτε σχετικά με τιμές;

 

Οι τιμές που αναγράφονται στα είδη μας είναι οι τελικές τιμές μαζι με τον ΦΠΑ. Αλλαγές υπάρχουν μόνο στις τιμές εκπτωτικών προιόντων ή σε παραγγελίες.

 

 

Μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της παραγγελίας μου;

 

Κάθε πελάτης που έχει δώσει ηλεκτρονική διεύθυνση (email) στα στοιχεία του, την ημέρα αποστολής της παραγγελίας του λαμβάνει ένα μοναδικό αριθμό. Με τον αριθμό αυτό είναι δυνατή η παρακολούθηση της παραγγελίας σας μέσα από το site μας. Βρείτε την παραγγελία σας εδώ.

 

 

 

ΑΠΟΡΡΗΤΟ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ:

 

Τα προσωπικά μου στοιχεία είναι ασφαλή;

 

Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας ώστε τα προσωπικά σας στοιχεία να μην κινδυνεύουν. Τα στοιχεία της κάρτας σας είναι άκρως κρυπτογραφημένα και καθόλη την διάρκεια της συναλλαγής δεν αποθηκεύονται  πουθενά.

 

 

Ποιος είναι ο πιο ασφαλής τρόπος πληρωμής;

 

Όλοι οι τρόποι πληρωμής είναι ασφαλής λόγω του πρωτοκόλλου κρυπτογράφησης SSL. Σε περίπτωση όμως που δεν επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την αγορά σας με πιστωτική κάρτα υπάρχει και η δυνατότητα της αντικαταβολής. Σε αυτήν την περίπτωση δεν χρησιμοποιείται καθόλου πιστωτική κάρτα και πληρώνετε κατά την παράδοση με μετρητά.

 

 

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;

 

Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.

 

 

ΑΛΛΑΓΕΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ:

 

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ή επιστροφής του προϊόντος;

 

Φυσικά και υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής του προϊόντος με κάποιο άλλο σε περίπτωση που το νούμερο δεν είναι το σωστό ή επειδή αλλάξατε γνώμη. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει  να τηρηθούν οι όροι επιστροφής.


 

Ποιοι είναι οι όροι που πρέπει να πληρούνται ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν;

 

  1. Μας ενημερώνετε άμεσα σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή είτε μέσω mail είτε τηλεφωνικά. Η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.
  2. Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.
  3. Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος, όπως και την συσκευασία (πχ κουτί παπουτσιών) που συνοδεύει αυτό.
    Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής σας.

 

 

Ποιόν επιβαρύνουν τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση αλλαγής-επιστροφής;

 

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για ένα προϊόν τα έξοδα επιστροφής τα επιβαρύνεστε εσείς. Αν τώρα το αίτημα αλλαγής αφορά σε λάθος του καταστήματος μας (αποστολή λάθος νούμερο- ελαττωματικό προϊόν) τα έξοδα αποστολής θα είναι όλα δικά μας. Για να ελαχιστοποιήσετε τις πιθανότητες αλλαγής σας συστήνουμε να συμβουλευτείτε το Μεγεθολόγιό μας.

 


 
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ – ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ:

 

Έχω το δικαίωμα να  ανοίξω το δέμα πριν υπογράψω ότι παρέλαβα το δέμα από τον διανομέα;

 

Όχι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας κάνει για οποιοδήποτε λόγω θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω mail και στην συνέχεια γίνεται συνεννόηση με την ταχυδρομική εταιρεία για να καθοριστεί η διεύθυνση και η ώρα παραλαβής του δέματος.

 

 

Γίνονται παραδόσεις εκτός Ελλάδας;

 

Προς το παρόν η εταιρεία SPORT HUB πραγματοποιεί παραδόσεις μόνο εντός Ελλάδας.
 

 

 Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 50 €

 Customer Loyalty Program

 100% Εγγύηση αλλαγής

 Ασφάλεια Συναλλαγών